SMS ir @ pranešimai
Automatizuota CRM funkcija pati nusiųs klientui pasveikinimą gimtadienio proga ar priminimą apie laukiančią procedūrą. Kai į priminimą klientas žinute atsakys TAIP arba NE, jo užsakymas sistemoje automatiškai pakeis spalvą. Galėsite pranešti klientams apie įvairias akcijas, reklamuoti prekes, bei priminti, kad laikas pakartoti reguliarias procedūras.
-
SMS ir @ pranešimai
Automatizuota CRM funkcija pati nusiųs klientui pasveikinimą gimtadienio proga ar priminimą apie laukiančią procedūrą. Kai į priminimą klientas žinute atsakys TAIP arba NE, jo užsakymas sistemoje automatiškai pakeis spalvą. Galėsite pranešti klientams apie įvairias akcijas, reklamuoti prekes, bei priminti, kad laikas pakartoti reguliarias procedūras.
-
SMS pranešimas vadovui ir darbuotojui
Automatizuota funkcija, kas vakarą, nusiųs vadovui pasibaigusios darbo dienos apyvartos ataskaitą, o kiekvienam darbuotojui rytojaus darbo tvarkaraštį.
-
Individualus registracijos langas
Kiekvienas specialistas matys savo tvarkaraštį dvi savaites į priekį. Pasinaudoję slinkties juostą , galėsite matyti dar daugiau.
-
Laukiantys užsiregistruoti
Vos atsiradus laisvo laiko (neatvykus pacientui, pasikeitus darbotvarkei), specialistas bus informuotas apie atvykstantį klientą.
-
Užsakymų spalviniai pažymėjimai
Tai padės geriau suplanuoti laiką ir aptarnauti daugiau klientų. Visuomet matysite, kuris specialistas laisvas, o kuris darbuojasi. Iš anksto žinosite, jei klientas vėluos, ar neatvyks sutartu laiku.
-
Informacijos ženklelis
Tai laiku ir vietoje pasirodantis pranešimas, padėsiantis aptarnaujant klientą. Jei klientas turi ypatingų požymių ar pageidavimų, informacijos ženklelis neleis specialistui apie juos pamiršti.
-
Injekcijų žemėlapis
Procedūrų aprašymai specialistui suteiks informaciją apie visas klientui darytas injekcijas. Injekcijų „žemėlapius“ gydytojas galės lyginti.
-
Planavimas darbo zonose
Tai užtikrins, kad vienu metu keli specialistai nepaskirs procedūros tame pačiame kabinete, kuriame yra specialūs prietaisai, skirti procedūrai atlikti.
-
Kliento apsilankymų istorija
Kaupsite duomenis apie klientui suteiktas paslaugas. Specialistai galės aprašyti panaudotų medžiagų receptus. Jei norite matyti ir atliktų paslaugų kainas bei nuolaidas, papildomai pasirinkite modulį
Finansinės operacijos ir ataskaitos.
-
Kliento rezervacijos
Čia matysite suplanuotus užsakymus, galėsite atspausdinti klientui mažo arba didelio formato atmintines.